Fascination About درمان ریزش مو دکتر ناصح

Wiki Article

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همانطور که گفته شد تنها فیناستراید و ماینوکسیدیل دارای اثر بخشی بسیار بالا در درمان ریزش موی ارثی هستند که حتما باید بصورت مداوم و مادام العمر مصرف شوند. اما برای تقویت و استحکام موها و حفظ موها از عوامل محیطی لازم است که علاوه بر مصرف ماینوکسیدیل و فیناستراید یا هر دوی آنها باهم از محصولات تقویت مو نیز استفاده شود.

اگر ریزش موی آناژن ناشی از داروها دارید، با قطع دارو رشد مو از سر گرفته می شود.

این حالت باعث می شود موهای شما به طور ناگهانی ریزش کند و در نتیجه لکه های کاملاً صاف و گردی به اندازه یک سکه یا بزرگتر روی پوست سر شما ایجاد شود.

.. اتفاق می افتد که متناسب با این دلایل ریزش مو هم درمان می شود.

پزشکان توصیه می‌کنند که خانم‌های باردار تا حد امکان از داروی فیناستراید دور شوند. چراکه حتی تماس پوستی با آن نیز می‌تواند باعث بروز برخی مشکلات در آن‌ها شود.

میشه توضیح بدی من خیلی ریزش موهان شدید شده وهم خیلی کم پشت شده .لطفا راهنمایی کن

شدت ریزش موی آندروژنیک به الگوی مردانه و زنانه آن و همچنین به سابقه ابتدای افراد خانواده به این نوع ریزش مو بستگی دارد.

در حالی که رنگ‌های مو (که حاوی پارادی هستند) ممکن است باعث تحریک پوست سر شوند، ریزش مو به دلیل آن غیر معمول است.

شیمی‌درمانی دلیل مهم دیگر ریزش موی صورت آقایان است. آلوپسی ناشی از شیمی‌درمانی در آقایان که می‌تواند موجب ریزش موی مردان شود، ممکن است در صورت و روی درمان ریزش مو دکتر خیراندیش ریش‌ها اثر بگذارد.

برچسب‌ها: همیشه اولین باشید با عضویت در خبرنامه ایمیلی مهتاطب، پیش از همه از جدیدترین محصولات و تخفیف‌ها آگاه شوید آدرس ایمیل شما ...

به گفته دانشکده پزشکی هاروارد، ریزش مو به دلیل عوامل ارثی را نمی توان به طور قابل توجهی بازسازی کرد. اگر ریزش موی شما در سنین پایین‌تری شروع شده باشد، احتمال افزایش آن در طول زمان زیاد است.

کچلی تو خانواده پدریم هست ولی برعکس اونا خانواده مادریم اصلا هیچ کودومشون کم مو هم نیستن بخاطر همین من وقتی موهامو به شامپو اغشته میکنم و ماساژ میدم

روش‌های درمانی ریزش ریش تا حدودی با روش‌های درمان ریزش مو در مردان یکی است، چون عموما الگو و علت ریزش موی صورت با سر تقریبا یکی هستند. درمان‌های مختلف بسته به سن، میزان ریزش مو و عوامل متعدد دیگر مشخص‌شده و مورداستفاده قرار می‌گیرند.

Report this wiki page